Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dota CW Setup!

Go down 
+6
TaCo]Miller
Manish Gupta
TaCo]Chris
TaCo]bAMstrike
TaCo]KrypeR
TaCo]VuuV
10 deltagere

Er den her Setup værd at prøve?
Helt sikker!
Dota CW Setup! Vote_lcap50%Dota CW Setup! Vote_rcap
 50% [ 10 ]
Ja da.
Dota CW Setup! Vote_lcap20%Dota CW Setup! Vote_rcap
 20% [ 4 ]
Ja
Dota CW Setup! Vote_lcap30%Dota CW Setup! Vote_rcap
 30% [ 6 ]
Nej
Dota CW Setup! Vote_lcap0%Dota CW Setup! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Nej helst ikke.
Dota CW Setup! Vote_lcap0%Dota CW Setup! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Overhovedet ikke!
Dota CW Setup! Vote_lcap0%Dota CW Setup! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 20
 

ForfatterBesked
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTirs Dec 30, 2008 2:39 am

Nååå... Så vil jeg starte vores cwtopic Very Happy!

Et build jeg har set mange gange, og til perfektion brugt af MYM, som man kun håber at kunne efterligne :b

The Ultimate CW Setup, af TaCo]VuuV

1. Demnok Lannik The Warlock.

Den standard support/pusher Hero. En hero som ofte bliver sat på lane med tankers, da han kan heale dem eller solo mid så han kan få en hurtig Inferno. Han kan pushe et tower solo fra lvl 6 med sin Inferno der med chaos dmg crusher enhver modstand. Med dens store AoE Stun, Immolation og Pulverize! Han healer eminent med sit Shadow Word på og kan rede mange allies fra den sikre død. Hans Fatal Bonds lader dit hold give maksimum AoE Dmg, da den kan linke alle modstandernes 5 heros sammen. Upheavel bliver sjældent brugt, men med et slow der kan nå op på 84% ved maksimum channeltime er den god at have hvis modstanderen pusher et tower og man vil holde dem fastlåst til ens team kommer til undsætning!

2. Mirana Nightshade The Priestess Of The Moon.

Mest brugt som Gank og Carrie hero. Mirana er oftes brugt som solo mid hero, da hun derfor vil få maksimal lasthit/denie muligheder som Carrie Hero og samtidig hurtigt lvl'd sine nukes op så hun kan ganke sidelanes og hjælpe andre eventuelle solo heros. Som solo mid er det vigtigt at få sit Starfall skilled op i lvl 4 før alle andre skills, da den har en chance for at give 450 dmg på en enkelt hero! Hun kan også blive sat på sidelanes, ofte med en anden stunner, hvor hun kan hide i woods og med sin 360 dmg Elune's Arrow kan hun stunne modstanderen i op til 5 sekunder, så hendes teammate kan finish den stunnnede hero. Leap bliver for det meste brugt som escape, da man med denne skill har 840 jumprange i lvl 4 og et 16% ms increase i 10 sekunder, og kan komme ud af selv et fiveman gank! Den er dog også god til at hunte modstanderens heros da man smide en arrow som rammer modstanderen langt foran en selv, men med et Leap kommer man på ingen tid hen til modstanderen, hvor man så kan bruge sit Starfall og finishe heroen. Moonlight Shadow er hendes ultimate og vil i en CW oftes blive brugt til enten at engage modstanerne eller trække sig tilbage ved hjælp af dens beskyttende invisebility, som varer i hele 11 sekunder i lvl 3!

3. Leviathan The Tidehunter.

Den klassiske Tankhero som er uovertruffen på det punkt! Tidehunter bliver stort set altid brugt på enten bottom -eller toplane, hvor han fungere som et skjold for hans lanemate. Da han er tank skal han være den der puller creeps, hvis han er top, da han hurtigere vil få sit G increased og givet større mulighed for push med flere creeps. Med hans Gush kan han slowe modstanderne med 40% allerede fra lvl 1 og reduce modstanderens armor med 2. Derfor kan man med en Mirana som solo mid, allerede lave et tremandsgank da man vil have nok disable til at tage en modstander ned og få firstblood, som jo aldrig har fejlet noget hold at få. Derudover har han Kraken Shel, som giver ham en natural armor, hvilket får modstanderen til at give reduced dmg på ham. Det samme gælder for creeps og neutrals, hvilket gør ham til en udemærket ForrestHero. Kraken Shell remover også negative buffs eller "debuffer", hvis der er blevet kastet en fjendtlig spell på ham. Det gør ham til en utrolig svær hero at få ned da han også har en høj str bonus, ergo meget hp. Hans Anchor Smash er også værd at foretrække, da han vil få meget høj farmingrate med sit AoE slag og med de 20% chance der er for at lave Anchor Smash kan han giver meget høj dmg og den combined med Gush og Rampage giver næsten altid kill. Hans ultimate Rampage er nok en af de mest elskede og hadede i DotA, da dens Stun AoE er det største i DotA og med 2.5 sekunders stun og 450 dmg der rammer alle omkring ham er han den første til at engage modstanderens hold. Når han har kastet Rampage er det bare med at få holdet ind og gjort arbejdet færdigt!

4. Akasha The Queen of Pain.

Den typiske hunter/pusher. Bliver oftes sat på sidelanes da hendes shadowstrike kan hjælpe med ganks og herras på modstanderen, mens hendes howl giver god creepclearance. Med hendes Shadowstrike giver hun, ligesom Tidehunter, gode muligheder for at lave firstblood, da den giver 20% slow og ca 150 DOT, kommer an på modstanderens Spell resistance. Shadowstrike er genial hele gamet igennem, da den er en sublim Huntskill, da den kan slowe en modstander i lang nok tid til at ens team kan komme og hjælpe med at finishe den hjælpeløse modstander! Blink er alles hade og ynglingsskill, da den giver dig mulighed for at blinke ind og ud af combat, mens du inflicter dine AoE spells. Den giver dig super mulighed for at escape selv de sværeste situationer, hvor alt håb synes tab og mulighed for at hunte en hero, mens du slower den med Shadowstrike og herraser med Scream of Pain. Netop Scream of Pain er en af de bedste creepcleanserskills i DotA pga dens low cd på kun 10 sekunder. AoE-effekten er stor og rammer alle omkring hende med 300 dmg, 100%. Sidst men ikke mindst har hun Sonic Wave, som inflicter sindsyg dmg med samme effekt som Magnus Shockwave, udover Sonic Wave's AoE og Dmg er langt større. 600 dmg bliver kastet lige ind i modstanderens rækker og efterlader ingen creeps tilbage, kun lowhp heros, som flygter væk efter at have været under hår behandling!

5. Puck The Faerie Dragon.

Alt muligt "Dragen". Puck kan bruges til næsten alle formål, pushing, ganking og carrie. Den kan både bruges mid solo, hvor den får maksimal gankmuligheder når den kommer hurtigt i lvl 6, hvor den kan sikre holdet et doublekill! Hvis man derimod sætter den på bottom-toplane, så er den en god herraser med sit høje mp og kan få modstanderen til at retreate mange gange og derved vinde lanen i starten. Puck er en AoE basseret hero, hvilket tydeligt ses på hans skills. Illusory Orb bruges som en form for ultimativ lanepusher, da den med sine 280 dmg i lvl 4 og 1800 range kan gøre et stort indhug i creeps hp og flygtende heros hp. Ved hjælp af Pucks særlige skill Etheral Orb, får han mulighed for at flytte sig fra et sted til et andet på ingen tid. Den er perfekt når der skal huntes heros, da han hele tiden kan følge med dem og endnu vigtigere når det gælder om at slippe væk! Dens Warning Rift giver maksimal creepclearance combined med Illusory Orb. 240 Dmg i lvl 4 og 3 sekunders silence i et 400 AoE gør puck til en superb ganker og kan holde modstanderen handlingsløse i den tid, indtil hans team kommer og hjælper. Puck's Phase Shift fungere lidt som Harbingers Astral Imprisonment, da den giver puck op til 3 sekunders disable fra game, da han glider ud af billedet og efterlader sig selv hængede mellem dimensionerne, hvilket giver ham invulnability, indtil han pludselig dukker op, bag fjendes rækker og er klar til at smide sine nukes på dens intetanende modstandere. Dream Coil er en super ultimate da den giver Puck mulighed for at samle modstanderens heros inde i hans Coil. Hvis Puck fanger dem inde i Dream Coils 600 AoE mister de ved cast 200 hp og bliver stunned i 0.5 sekunder. Hvis de derimod prøver at slippe væk inde i Dream Coild bliver du stunned i 3 sekunder og mister yderligere 200 hp. Dream Coil varer i 5 sekunder og kan holde modstanderen fastspændt i rigeligt tid til man kan få dem ned!

Denne combo har jeg prøvet 1 gang før og den virker med succés! Man har godt nok kun en tank, men som Tidehunter overlever man længe og med de 4 andre heros som backup er det intet problem at holde ham i live, tværtimod. I 5v5 clashes bliver modstanderen revet rundt og vi som regel kun med 1 død mod deres 3-4. En super god cw setup, da man får alle aspekterne i dota med, Push, Support, Gank, Carrie, Tank, Hunt og 5v5 actions! Jeg kan anbefale den her setup, og håber vi kommer til at bruge den meget her på TaCo!

Lavet af TaCo]VuuV.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jan 01, 2009 6:27 am

Kom så folkens. Lad os se nogle stemmer. =).
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jan 01, 2009 4:55 pm

Look'z g00d =>
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jan 01, 2009 9:22 pm

Nice sprogbrug og det hele Smile !
Men altså, det svært af få fat i tidehunter, da han stortset altid bliver bannet. (eller taget som first pick).
Mht mirana. Leap giver også attack speed, så derfor er det også et plus a jumpe (tæt på sit team) i starten a en battle, for ekstra movent og attack speed.
Mht. Star fall, arrow owns star fall Smile!


Sidst rettet af TaCo]Chris Tors Jan 01, 2009 9:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jan 01, 2009 9:24 pm

TaCo]Chris skrev:
Nice sprogbrug og det hele Smile !
Men altså, det svært af få fat i tidehunter, da han stortset altid bliver bannet. (eller taget som first pick).

Sandt sandt (: Desv, ellers kunne han erstattes af en Magnus eller CK(: Men mit build er jo også mest ønsketænkning hehe (: hvor jeg bare har added lidt til det (: Altså har massere af sådanne builds!!! de skal bare afprøves (;
Tilbage til toppen Go down
Manish Gupta
Druid of the Claw
Druid of the Claw
Manish Gupta



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 5:45 pm

IMO slår starfall klart arrow early game, især hvis du står i midten. For det første med optimal brug kan starfall komme op på dobbel skade. Mange vil nok finde det svært at udføre dette hvis der er mange creeps og creep-lig (nr 2 starfall kan også ramme lig <.<), men ved brug af leap (som jeg plejer at tage i lvl 4) vil det gøre det en hel del nemmere. På denne måde kan du fra lvl syv af (med dobbel starfall komme op på 450 skade (300+150), hvilket stort set er nok, til at et par skud og en succesfuld arrow skulle kunne gøre det af med en hvilken som helst agi-int hero.

Grunden til, at jeg vil vælge, at slutte af med arrow, er at når din modstander er på vej hjem mod basen, er han mere opsat bare på, at komme hjem, og vil sandsynligvis ikke tænke for meget på at dodge den, hvor imod hvis en fuld hp hero får en arrow skudt imod sig, vil det ikke betyde meget hvor han går hen, bare at han får den dogdet.

Så kan man så kikke på gank-mulighederne, hvor det også vil være en fordel at have high-lvl starfall, da det kan ramme [b]begge[b/] heroes på lanen, og som før, afslutte med arrow.

En anden kommentar: Ville personligt aldrig sætte WL sammen med tanken, ville derimod bruge ham som babysit for en anden carry hero (i.e. spectre, tb etc.). Det giver på den måde gode muligheder for at holde carry'en i live med heal, og på samme måde, at dominere lanen med hans IMBA attack animation ! Very Happy

Citat :
da den giver 20% slow og ca 150 DOT
Du siger ikke du vil bruge SS lvl 4 før scream / blink??
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: nice hold   Dota CW Setup! Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:12 pm

VuuV det er nice setup du har lavet. men det er nogle af de sværeste heroes at få fat i, WL + Tide bliver meget tit banned og derfor skal man sagten kunne spille med andre gode heroes.

hvis måske at vi fik dem alle på et hold skal man også kunne se svaghederne i det setup, og hvis vi arbejder godt med det setup tror jeg det vil pwn for vildt.

så ofc skal vi prøve det Smile

Puck er <3 ofc ;D
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 8:30 pm

ANTI GUBBI skrev:
IMO slår starfall klart arrow early game, især hvis du står i midten. For det første med optimal brug kan starfall komme op på dobbel skade. Mange vil nok finde det svært at udføre dette hvis der er mange creeps og creep-lig (nr 2 starfall kan også ramme lig <.<), men ved brug af leap (som jeg plejer at tage i lvl 4) vil det gøre det en hel del nemmere. På denne måde kan du fra lvl syv af (med dobbel starfall komme op på 450 skade (300+150), hvilket stort set er nok, til at et par skud og en succesfuld arrow skulle kunne gøre det af med en hvilken som helst agi-int hero.

Grunden til, at jeg vil vælge, at slutte af med arrow, er at når din modstander er på vej hjem mod basen, er han mere opsat bare på, at komme hjem, og vil sandsynligvis ikke tænke for meget på at dodge den, hvor imod hvis en fuld hp hero får en arrow skudt imod sig, vil det ikke betyde meget hvor han går hen, bare at han får den dogdet.

Så kan man så kikke på gank-mulighederne, hvor det også vil være en fordel at have high-lvl starfall, da det kan ramme [b]begge[b/] heroes på lanen, og som før, afslutte med arrow.

En anden kommentar: Ville personligt aldrig sætte WL sammen med tanken, ville derimod bruge ham som babysit for en anden carry hero (i.e. spectre, tb etc.). Det giver på den måde gode muligheder for at holde carry'en i live med heal, og på samme måde, at dominere lanen med hans IMBA attack animation ! Very Happy

Citat :
da den giver 20% slow og ca 150 DOT
Du siger ikke du vil bruge SS lvl 4 før scream / blink??

Hehe det sandt det du siger, men hvis vi nu siger at du får en lvl et arrow ind på en hero mid, så har han stadig meget hp, du begynder at skyde på ham, og går agro på creeps, du går lidt b og trækker creeps med dig og leaper lige tilbage i hovedet på din modstander. Ergo er du nu 1v1 mod (hvem der nu er der) og får ultimativ chance for at lave doublefall. Plejer at virke ok for mig (: ! SS = Shadowstrike, tech den lvl 1 og så maks SoP og Blink. Standard (: og selv lvl 1 SS giver som sagt god DOT og holder heroen fra at reg noget hp overhovedet :b Mhp. din comment om wl + carrie er det sandt, men kommer meget an på hvilket hero du bruger som carrie :b En Void eller som du selv siger en spectre ville self sq gå lane med en WL men hvis du kører med potm carrie så der vel ingen grund til det? Kommer an på heros, og den Setup/guide jeg har lavet er ud fra nogle billeder jeg havde i hovedet da jeg lavede den og ikke ud fra alle heros i DotA ;b!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress
TaCo]KrypeR



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeMan Jan 05, 2009 11:22 am

Hvis det er vi skal prøve den setup på et tidspunkt. Så lad os dog endelig starte med det over GGC. Mod nogle af de folk inde fra Europe DotA Room xx. De fleste af dem af ingen anelse om -cm mode. Og nogle andre ha. Men så har vi mulighed for at få de heros som vi skal have pick(s). Prøvede den forleden. Og en fra mit team sagde så at det var en suck setup. Men vi vandt alligevel på den imod Axe Sb Pugna og 2 andre heros som jeg ikke kan huske. Smile
Tilbage til toppen Go down
Manish Gupta
Druid of the Claw
Druid of the Claw
Manish Gupta



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeMan Jan 05, 2009 5:24 pm

Citat :
Hehe det sandt det du siger, men hvis vi nu siger at du får en lvl et arrow ind på en hero mid, så har han stadig meget hp, du begynder at skyde på ham, og går agro på creeps, du går lidt b og trækker creeps med dig og leaper lige tilbage i hovedet på din modstander. Ergo er du nu 1v1 mod (hvem der nu er der) og får ultimativ chance for at lave doublefall. Plejer at virke ok for mig (: ! SS = Shadowstrike, tech den lvl 1 og så maks SoP og Blink. Standard (: og selv lvl 1 SS giver som sagt god DOT og holder heroen fra at reg noget hp overhovedet :b Mhp. din comment om wl + carrie er det sandt, men kommer meget an på hvilket hero du bruger som carrie :b En Void eller som du selv siger en spectre ville self sq gå lane med en WL men hvis du kører med potm carrie så der vel ingen grund til det? Kommer an på heros, og den Setup/guide jeg har lavet er ud fra nogle billeder jeg havde i hovedet da jeg lavede den og ikke ud fra alle heros i DotA ;b!

Honestly, er DOT'en på SS lvl 1 slet ikke noget værd, 10 dmg per 2.-3. sek ~ 3-6 dmg/s. Sandt, at det holder modstanderen fra at heale, men det gælder kun i ~ 5 sek. Og de 50 skade er jo ca. lig et normalt slag. IMO, vil jeg aldrig tage SS hvis jeg står alene, og kun tage ss hvis jeg står i en dual lane uden anden slow.

/ Manish_Gupta
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Iron
Wisp
Wisp




Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Re: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeFre Jan 23, 2009 12:37 am

Det Lineup er jo stort set det alle håber på at kunne stille med så naturligvis skal det prøves. Men det er allerede blevet nævnt at flere af heroesne er temmelig svære at få fat på. Men pointen er jo at man gerne vil ende med et line-up hvor man har: 1 tank-initiator, support, ganker, carry-ganker og carry. Så er det bare at vælge den bedste hero man ka få i hver kategori Wink
Tilbage til toppen Go down
taco]star
Dryad
Dryad




Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeLør Mar 28, 2009 9:09 pm

det ser fedt ud men tror ik rigtig på at det blir så godt med puck warlock måske er det bare mig tror ikk de er så gode sammen det er i hvert tilfælde ikk hva jeg har oplevet
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jun 04, 2009 9:45 am

taco]star skrev:
det ser fedt ud men tror ik rigtig på at det blir så godt med puck warlock måske er det bare mig tror ikk de er så gode sammen det er i hvert tilfælde ikk hva jeg har oplevet

tror du skal på kursus i at spille DotA så......

prøv at hør her, Warlock kaster infernal + dot på modstanderen imens
puck flyver ind når warlock kaster infernal, teleporter ind, locker ham fast og silence når han ser han ikke kan spille væk og vil prøve vil magier, det giver også warlocks Infernal tid til at give dmg, samtiding med dotten gir dmg og Infernal har også immortalation som giver dmg. vil mene det er en meget god combo..... ved ikke hva folk syntes selv
Tilbage til toppen Go down
TaCo]SmakreFred
Wisp
Wisp




Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 4:02 pm

Jeg tænkte også om man ikke kunne skifte Warlock ud med en eventuel Roftrellen? Tide + Rofts ulti = sikker gank + Queen of pains scream. Det er en helvedes masse tid, og damage.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeSøn Jun 14, 2009 5:21 pm

Roof giver ingen synergi på lanes (: ergo vil man ikke tage ham med.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 2:51 pm

Lyder rigtig godt, men som de andre også siger det, tror jeg sikkert også at nogle af de heros bliver banned. Very Happy

PS: Hva står DOT for? Suspect
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 9:57 pm

Damage Over Time (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dota CW Setup! Empty
IndlægEmne: Sv: Dota CW Setup!   Dota CW Setup! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dota CW Setup!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dota Champion RT -ap
» Dota 6.60!
» MUST SEE - Dota Customization.
» Dota træning
» cw anersøgin (dota)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: DotA CW-
Gå til: