Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Clan TaCo Gaming Groups.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



Clan TaCo Gaming Groups. Empty
IndlægEmne: Clan TaCo Gaming Groups.   Clan TaCo Gaming Groups. Icon_minitimeTors Apr 23, 2009 6:44 pm

Hej!

Jeg synes ærligt talt ikke der er særlig mange der spiller andet end DotA. Dette kunne jeg godt tænke mig at lave om på, og få integreret nogle "Gaming Groups" i klanen. Formålet med disse "Gaming Groups" skulle være at sprede budskabet om at prøve andre maps af, og bevise at man godt kan holde CW i andet end DotA. Hvis vi f.eks lavede en WoW Arena gaming group, bestående af 2-3 personer der kendte spillet godt, og så mulighed for at newbies kan melde sig til denne gruppe, og lære hvordan man eksempelvis spiller WoW Arena. Jeg vil godt være en af personerne der står for at administrere en WoW Arena gaming group, med mulighed for at have 4-5 newbies på holdet. Hvis der er nogle der kunne være interesseret i at joine denne group, eller hvis der er nogle der selv vil stifte en "Gaming Group" kan i kontakte mig på:

brokbeatzproductions@hotmail.com, for further info og træningstider.

ingame: TaCo]Danishdoom

(HVIS DU VIL LAVE EN GAMING GROUP - kopier følgende ind i en reply til denne post)
Map navn du har tænkt dig at træne gruppen i: (ex. Warcraft Maul NextGen)
Max antal gruppe medlemmer der kan joine: (ex. 6)
Trænings tider: (ex. Hver onsdag fra 17:00-18:00)
Gruppe administratorer: (ex. Vuuv, TaCo]Chris og TaCo]Crotalus)
Mail adresse folk der gerne vil joine kan adde dig på, samt ingame navn: (ex. splashmail123@live.dk, TaCo]Wayne)


(HVIS DU VIL JOINE EN GAMING GROUP - kontakt en gruppe administrator)
Kig denne thread igennem og se efter en gruppe du evt. kunne tænke dig at joine.


Mvh. TaCo]Danishdoom.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Clan TaCo Gaming Groups. Empty
IndlægEmne: Sv: Clan TaCo Gaming Groups.   Clan TaCo Gaming Groups. Icon_minitimeMan Apr 27, 2009 5:56 pm

Skide godt initiativ du tager, problemet mht. cw's er at der ikke er så mange organiseret claner, det fx spiller Green TD Clan War.

Men er med på ideen om at få samlet folk i "grupper" mht. hvad de forskellige spiller,

Så jeg vil gerne melde mig på Castle Fight (evt. Tech Wars Tournament).
Hvis der er flere der er interesseret i det? (Hvilket der er!)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Clan TaCo Gaming Groups. Empty
IndlægEmne: Sv: Clan TaCo Gaming Groups.   Clan TaCo Gaming Groups. Icon_minitimeMan Apr 27, 2009 7:54 pm

Jeg vil gerne være med på noget Castle Fight!

Men jeg vil gerne selv være med til en group hvis andre vil, i banen Footmen Frenzy 5.4b - 6.4b ^^ (3 spillers hold, også måske en standin xD)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



Clan TaCo Gaming Groups. Empty
IndlægEmne: Sv: Clan TaCo Gaming Groups.   Clan TaCo Gaming Groups. Icon_minitimeTirs Apr 28, 2009 4:03 pm

Jeg vil godt være med i en Castle Fight group.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



Clan TaCo Gaming Groups. Empty
IndlægEmne: Sv: Clan TaCo Gaming Groups.   Clan TaCo Gaming Groups. Icon_minitimeSøn Maj 10, 2009 1:50 pm

Mega fed ide. Så vil jeg lave en Gameing Group til min ynglings bane :-)

Map navn du har tænkt dig at træne gruppen i: WoW Arena 2.19
Max antal gruppe medlemmer der kan joine: 6-10
Trænings tider: Lørdag + søndag
Gruppe administratorer: TaCo]Crotalus
Mail adresse folk der gerne vil joine kan adde dig på, samt ingame navn: martin.rex.andersen@hotmail.com (Ingame: TaCo]Crotalus)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Clan TaCo Gaming Groups. Empty
IndlægEmne: Sv: Clan TaCo Gaming Groups.   Clan TaCo Gaming Groups. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Clan TaCo Gaming Groups.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Clan TaCo TD :
» Clan TaCo Præsentation [LÆS]
» Ansøgning til Clan TaCo
» Tillykke til Clan TaCo!
» Join clan taco.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: