Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]

Go down 
4 deltagere

Hvilke tidspunk er generalt bedst for dig?
KL 13-14 lørdag
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap10%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 10% [ 1 ]
KL 15-16 lørdag
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap30%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 30% [ 3 ]
KL 20 lørdag
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap30%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 30% [ 3 ]
KL 13-14 søndag
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap10%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 10% [ 1 ]
KL 15-16 søndag
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap10%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 10% [ 1 ]
KL 20 hverdag
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap10%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 10% [ 1 ]
ALDRIG
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_lcap0%Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 10
 
Poll closed

ForfatterBesked
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitimeLør Maj 16, 2009 3:07 pm

Tænker lidt på at vi skal have en ny dota turnering igen.

MEN, først vil jeg gerne have lidt a vide fra jeres side af.

Først og fremmest om i har lyst.
Hvilke dage der er bedst - altså om det fx skal være en torsdag el. lørdag.
Tidspunkt på dag

STEM DE TIDSPUNKTER DU KAN

Dette er ikke nødvendigvis et event der bliver til noget, men hvis der er nok interesse om det den her gang,
så bliver det self til noget - så alle Dota Gamers - gode som dårlige - STEM!

Afstemningen kører indtil d.1 juni - og dit svar kan godt redigeres af dig.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitimeOns Maj 27, 2009 5:12 pm

Fed ide, var jo ikke med til den første, hvilket var yderst uheldigt for det hold som ville få mig, men jeg er klar til at tage revance!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitimeFre Maj 29, 2009 9:45 pm

I får own af en roof med BoT og chickens ligesom sidst! ;D (Skal nok tage det seriøst den her gang, men det var jo gg sidst^^)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitimeLør Maj 30, 2009 11:54 am

Bam, jeg ville lige fixe min underskrift, hvis jeg var dig ~~

Bamstirke
Tilbage til toppen Go down
TaCo]DoPe
Wisp
Wisp




Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Fed ide:P   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 5:23 am

ER frisk på en turnering hvornår og er det 5v5? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitimeFre Jun 12, 2009 3:19 am

Kom nu lige gutter!! (: Chris ligger et stort arbejde i at arrangere den tournering, vis dog lidt engagement for det, så vidt jeg ved var det hygge sidst, så hvorfor skulle det ikke være nu !? Og vi har en da endnu flere members nu!

Kom lige op på hesten så vi kan få den endelige afgørelse ! Jeg vil iaf vinde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]   Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny TaCo Dota Champion Turnering ? [Afstemning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Clan TaCo's Dota Turnering Forår 2010 [1]
» Clan TaCo's Dota Turnering Forår 2010 [1]
» Clan TaCo's Dota Turnering Forår 2011 1vs1 [1]
» Dota Champion RT -ap
» BoomTown DotA Turnering

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Lossepladsen-
Gå til: