Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nyt Clan War Team!

Go down 
+17
TaCo]Joker
Taco]MM
TaCo]Novicen
Shadow-Cookie
GagMyBlade
TaCo]SmakreFred
TaCo]Ztylez
TaCo]DoPe
TaCo]Miller
TaCo]tobiasxb
Manish Gupta
TaCo]Jokken
TaCo]WBeMe
TaCo]Vinia
TaCo]Chris
TaCo]SeAFoXeN
TaCo]VuuV
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 4:26 pm

Det vil jeg tage til overvejelse i mine fremtide indlæg hr og fru klog :b xD Haha ej det cool drenge (: skal jeg huske (;
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 6:04 pm

[TaCo]Chris Synes godt om] ((Jokken og Shadow-Cookie)'s comments)
Tilbage til toppen Go down
Shadow-Cookie
Wisp
Wisp
Shadow-Cookie



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: RE: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 17, 2009 7:42 pm

Kan Ventrilo 3.0.5 også bruges eller skal jeg finde 3.0.4?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Novicen
Wisp
Wisp




Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: TaCo]Novicen   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 21, 2009 4:28 pm

jeg er også frisk, så hvis der plads møder jeg gerne op.

jeg er mid-skilled dvs. kan de fleste heroes, nogle bedre end andre, er ret fair mhs til teamplay osv.
men kan jo altid lærer mere og blive bedre.

jeg kan sagtens opfylde kravene så burde ikke være et problem
Tilbage til toppen Go down
Taco]MM
Wisp
Wisp




Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 7:50 pm

go opdater når i har spillet cws så jeg kan følge med - også med reps. Vil se WBeMe aka gosu i aktion!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 23, 2009 8:10 pm

Skal nok gemme vores replays (:! og vil gerne se dig lidt mere online hvis det er muligt
Tilbage til toppen Go down
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 27, 2009 6:59 pm

Hey alle sammen. Der har virkelig ikke været særlig stor interesse for CW'ing fra jeres side. Det fair nok. Men jeg vil ikke stå for at skulle hive fat i folk mere. Hvis i af en eller anden ny grund får lyst til cw, så kontakt mig og vi ser på det.

Mvh. VuuV
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Vinia
Archer
Archer
TaCo]Vinia



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: !   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 06, 2009 8:00 pm

Jeg tror det har noget at gøre med, at det er ferie for tiden Smile

Men er personligt altid frisk på en cw...
Tilbage til toppen Go down
Taco]MM
Wisp
Wisp




Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 08, 2009 11:34 am

glemte at skrive jeg tog på ferie. er lige kommet hjem fra 12 dage på kreta, så kommer online igen nu! Jeg arbejder rimeligt heftigt hele ferien, men kommer så meget på som sol og work tillader. GOGO spil nogle cws - i har et sygo team med vuuv + wbeme + chris (har ikke set de andre spille). Jeg har ikke mic eller vent, så kan desværre ikke være kandidat til cw team Sad
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Vinia
Archer
Archer
TaCo]Vinia



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: As MM   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 08, 2009 1:42 pm

Kan vel også offentliggøre det som MM. Er på ferie i 4 fucking lange uger i france..
mit net er sucky, dvs. det rebooter hvert 30. min.. (et halvt game ca.) så kan ikke rigtigt spille et færdigt game hernede..
Men spiller lan med min bro så holder min skill oppe i ferien Smile
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 11:08 am

Hvordan ser vores opstilling ud pt? - Hvis der findes en sådan en .. ?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain
TaCo]Chris



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 5:44 pm

TaCo]VuuV skrev:
Okay, så har folk vist interesse, langt om længe :b !!!

Well, holdet kommer til at bestå af 6-7 spillere, da vi vil have så meget mulighed for at træne så muligt.


Clan TaCo's Clan War Team

TaCo]VuuV - Captain/Carry
TaCo]Chris - Support/Gank
TaCo]Sai - Carry/Gank
TaCo]WBeMe - Gank
TaCo]Vinia - Gank/Support
TaCo]DoPe - Semi-carry/Gank
TaCo]black-buda - Gank/Support

Alle jer som er kommet på holdet kan blive erstattet af mere engagerede spillere, da jeg helst vil se at folk ofte er klar end aldrig. Hellere et øvet, knapt så godt team, end et usammenspillet godt hold. Alle andre som har seriøse og gode grunde til hvorfor de skulle være blandt de 7 på holdet, vær venlig at PM til mig, så vi kan snakke om det.

GL & HF

- sådan så det ud sidst, men regner med en omvurdering efter ferien ?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Joker
Dryad
Dryad
TaCo]Joker



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 6:42 pm

Den opstilling ser lidt slidt ud.
Desuden kan jeg heller ikke se mig selv på den? .. Må være en fejl..!
Men jo, lad os se på den efter ferien.. Hvornår slutter den? : scratch
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: nyt clan war team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 11, 2009 12:55 pm

Bliver der et ny CW team her efter sommerferien? Så er jeg da i hvert fald med, har vt og alt det der.

Men hvad fuck er Garena??? scratch
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Drengen
Wisp
Wisp
TaCo]Drengen



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 1:50 pm

Jeg kunne da godt tænke mig at spille, da jeg hørte at der var nogle der snakkede om et andenhold. Hvem var det?
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 10:14 am

det var nok mig
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Haha :D   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 1:25 pm

Hvis i mangler en der virkeligt ved hvordan man ruineret dota game ubevidst, er det lige mig iskal have fat i Very Happy Jeg er frisk på at joine cw holdet hvis i da overhovedet kan bruge mine lorte skills i dota til noget xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 2:02 pm

Citat :
Hvis i mangler en der virkeligt ved hvordan man ruineret dota game ubevidst, er det lige mig iskal have fat i Jeg er frisk på at joine cw holdet hvis i da overhovedet kan bruge mine lorte skills i dota til noget xD

Hvis de mangler en på holdet der giver first blood som carr y der starter med 10k gold og ender med en slutscore 0-123 med 0/0 cs - så skal de da nok sige til xD....

Haha ej det cool dude Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt Clan War Team! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt Clan War Team!   Nyt Clan War Team! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt Clan War Team!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Clan TaCo's officielle CW Team
» Trænings-dag for PL.
» ArenaWoW Official Monthly Tournement (October)
» WoW Arena Team
» Team navn

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Pick League-
Gå til: