Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
ninja)monkey
Wisp
Wisp




Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Empty
IndlægEmne: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Icon_minitimeLør Jun 27, 2009 8:58 pm

Okay, mig og vuuv deler nu rollen som CW arrangøre, og alt det der med clan war Shocked
Jeg vil gerne have et godt/aktivt/stabilt hold som kan spille ofte, og da vi ikke har spillet så meget på det sidste, har jeg/vi tænkt os at få et par flere stykker med på holdet så vi kan få gamet igennem Smile.

krav for at være med:

en microphone

warcraft 3 the frozen throne (selvfølig)

garena/ventrillo (kan selvfølig altid hentes Razz)

Dota skills, mig eller vuuv skal nok lige teste jer (i spiller cw sammen med nogle andre og vi ser om i kan finde ud af det, vigtigst at have basic skills lasthitting/ganking/map overview. osv, ting med at sætte wards op og lign, kan hurtigt læres.)

Kontakt taco]sai/taco]vuuv hvis du gerne vil have en test!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Empty
IndlægEmne: Sv: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Icon_minitimeOns Jul 01, 2009 12:12 am

i kan altid sige hvis i mangler en hvis i ikke allerede ved det....
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Empty
IndlægEmne: Sv: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Icon_minitimeSøn Jul 05, 2009 7:20 pm

Well! Jeg er med hvis i vil have xD Jeg pleger desværre kun at spille om dagen, ikke så meget når det er aften, men er nok en del hjemme i sommerferien ;D Og jeg ved godt jeg er en røv til DotA nogen gange, men andre gange spiller jeg altså også temmelig godt xD
Jeg er klart dårligst på Agi-Hero's, lidt bedre på str. og nok bedst til at spille int hero. cherry
Yndling Heros: Bane, Destroyer, Dazzle, Sladar, Lesh.! Very Happy

Så hvis i har brug for noget så er jeg klar xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Drengen
Wisp
Wisp
TaCo]Drengen



Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Empty
IndlægEmne: Sv: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 2:10 pm

I kan også altid kontakte mig.. men mit spil er til tider ustabilt, men er stadig igang med optræning efter lang pause
Tilbage til toppen Go down
TaCo]TykkeDyr
Wisp
Wisp
TaCo]TykkeDyr



Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Empty
IndlægEmne: Sv: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Icon_minitimeTors Aug 13, 2009 7:27 pm

im in.
i må gerne kontakte på mail.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Empty
IndlægEmne: Sv: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» DotA hold af Manish
» En der vil være på hold med mig i Dota turningen ?
» Clan TaCo's Dota Turnering Forår 2010 [1]
» Clan TaCo's Dota Turnering Forår 2010 [1]
» Clan TaCo's Dota Turnering Forår 2011 1vs1 [1]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Krav til DotA CW-
Gå til: