IndeksPortalSøgGrupperTilmeldLogin

Share | 

Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
ninja)monkey
Wisp
Wisp

IndlægEmne: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Lør jun 27, 2009 8:58 pm

Okay, mig og vuuv deler nu rollen som CW arrangøre, og alt det der med clan war Shocked
Jeg vil gerne have et godt/aktivt/stabilt hold som kan spille ofte, og da vi ikke har spillet så meget på det sidste, har jeg/vi tænkt os at få et par flere stykker med på holdet så vi kan få gamet igennem Smile.

krav for at være med:

en microphone

warcraft 3 the frozen throne (selvfølig)

garena/ventrillo (kan selvfølig altid hentes Razz)

Dota skills, mig eller vuuv skal nok lige teste jer (i spiller cw sammen med nogle andre og vi ser om i kan finde ud af det, vigtigst at have basic skills lasthitting/ganking/map overview. osv, ting med at sætte wards op og lign, kan hurtigt læres.)

Kontakt taco]sai/taco]vuuv hvis du gerne vil have en test!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon

IndlægEmne: Re: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Ons jul 01, 2009 12:12 am

i kan altid sige hvis i mangler en hvis i ikke allerede ved det....
Vis brugerens profil
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout

IndlægEmne: Re: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Søn jul 05, 2009 7:20 pm

Well! Jeg er med hvis i vil have xD Jeg pleger desværre kun at spille om dagen, ikke så meget når det er aften, men er nok en del hjemme i sommerferien ;D Og jeg ved godt jeg er en røv til DotA nogen gange, men andre gange spiller jeg altså også temmelig godt xD
Jeg er klart dårligst på Agi-Hero's, lidt bedre på str. og nok bedst til at spille int hero. cherry
Yndling Heros: Bane, Destroyer, Dazzle, Sladar, Lesh.! Very Happy

Så hvis i har brug for noget så er jeg klar xD
Vis brugerens profil
TaCo]Drengen
Wisp
Wisp

IndlægEmne: Re: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Ons aug 12, 2009 2:10 pm

I kan også altid kontakte mig.. men mit spil er til tider ustabilt, men er stadig igang med optræning efter lang pause
Vis brugerens profil
TaCo]TykkeDyr
Wisp
Wisp

IndlægEmne: Re: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Tors aug 13, 2009 7:27 pm

im in.
i må gerne kontakte på mail.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)   Today at 4:49 pm

Clan war hold (god ide at læse hvis du spiller dota)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1