IndeksPortalSøgGrupperTilmeldLogin

Share | 

Trænings-dag for PL.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress

IndlægEmne: Trænings-dag for PL.   Tors jan 29, 2009 12:30 pm

Hey, jeg spekuleret og snakkede med Manish her igår, og tænkte om vi ikke kunne få en trænings-dag på torsdag. Ikk idag, men i næste uge. Omkring ved en ca. 19:00 - 20:00. Tiden om aften.. Også få det team som skal spille til Pick-League på samme team. Så vi kan blive et bedre team osv.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
TaCo]Chris
Chieftain
Chieftain

IndlægEmne: Re: Trænings-dag for PL.   Tors jan 29, 2009 1:31 pm

Hvem er såkaldte "vi" Efter som ingen har fået en plads på holdet, så kan jeg slet ikke se hvem de omtalte "vi" skulle være.
Ville det ikke være smart at få et hold op, før der aftales trænings dage og tidspunkter?
Vis brugerens profil
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress

IndlægEmne: Re: Trænings-dag for PL.   Tors jan 29, 2009 3:16 pm

Jo Chris, men dem som altså har skrevet inde på Manish's topic. Men "Vi" Så tænker jeg på de andre i clanen osse som enlig osse spiller DotA.
Vis brugerens profil
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw

IndlægEmne: The Team!   Søn feb 01, 2009 9:15 pm

Hmm.. Angående træningsdage, vil jeg forslå at der sættes to datoer op, hver sin week, en søndag, fordi det kan være man skal noget den ene men er klar næste. Anyways, det må vise hvem der er interesseret i at være med. Dernæst kan der ses på, hvem der har de requirements der skal til for at komme med. Det er vel bare med at komme igang (:
Vis brugerens profil
TaCo]KrypeR
Huntress
Huntress

IndlægEmne: Re: Trænings-dag for PL.   Man feb 02, 2009 1:29 am

TaCo]VuuV skrev:
Hmm.. Angående træningsdage, vil jeg forslå at der sættes to datoer op, hver sin week, en søndag, fordi det kan være man skal noget den ene men er klar næste. Anyways, det må vise hvem der er interesseret i at være med. Dernæst kan der ses på, hvem der har de requirements der skal til for at komme med. Det er vel bare med at komme igang (:

Hørt.. tongue
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Trænings-dag for PL.   Today at 10:58 pm

Trænings-dag for PL.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1