Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rushteam!!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]VuuV
Druid of the Claw
Druid of the Claw
TaCo]VuuV



Rushteam!! Empty
IndlægEmne: Rushteam!!   Rushteam!! Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 1:07 pm

Jeg synes, når der bliver kørt cw's, ikke vi har prøvet at kører et Rush/Pushteam endnu...

Prøvede at kører det med Clan CAE på et tidspunkt, mod GFC div.3a hold. Vi vandt gamet, dog tæt på at tabe, men det setup vi brugte er genialt til at vinde en kamp, hvor scoren ellers er -30 eller mere..

Vores setup var: Broodmother, Chen, Pitlord, Pugna og Krobelus.

Broodmother solo bot, da han derfor får nemt ved at tage tower og (oftes) kommer mod en carrie/support lane og har nemt ved at få free kills når han hurtigt er lvl 6. Der gik ca. 8 minutter og tower var nede og Brood sad med et doublekill.

Pugna og Krobelus kører midten og får det ødelagt fuldstændigt for deres carrie eller semi-carrie hero (DK, SF, Mirana, Tinker etc.) med konstant nuke. De kan nemt cleare et tower på 10-12 min, afhængig af ganks, focus osv..

Pitlord er solo top, og ja, en firestorm og en expulsion og han kan nemt holde 2 heros væk fra tower og ham selv, samtidig med han farmer sig fed! Hans eneste mål er at holde modstanderen fra farm, og samtidig selv få så mange creeps så muligt, basically skal han bare holde modstanderen i skak!

Chen går wood, afhængig af, hvor Brood går hen, og selvom de kører en wood, er Chen den rigtige til at stacke deres forresthero, ligemeget hvilken det er. Når han har fået samlet sig 2 gode creeps (Centaur, Ursa Warrior, Satyr Stalker osv..) kører han konstant ganks og lader Brood få kills, mens han samtidig kan hjælpe med at pushe, Centaurs Enduranceaura sammen med lvl 6 Satyrs Unholyaura kan Broods spiders holde meget længere + de attacker hurtigere, alt i alt en super combo til at få Brood godt og grundigt fed!

Den her setup er vild, ligemeget hvilken setup du kører imod! Og selvom man måske kommer til at se dårlig ud, skal man ik miste modet, da man med et 4 man push mid, og en brood til bot/top kan få mindst et sæt rax'.

Jeg synes virkelig det er værd at prøve, da det aspekt i DotA også er værd at ligge arbejde i(:
Tilbage til toppen Go down
Manish Gupta
Druid of the Claw
Druid of the Claw
Manish Gupta



Rushteam!! Empty
IndlægEmne: Sv: Rushteam!!   Rushteam!! Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 4:18 pm

Nice setup VuuV. Der er selvfølgelig masser af andre heroes at bruge, som f.eks. PL, KotL, Visage etc. Smile

Det er bare vigtigt man husker at banne alle de gode counter-pushere, som ES, Sand king etc Smile.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Iron
Wisp
Wisp




Rushteam!! Empty
IndlægEmne: Sv: Rushteam!!   Rushteam!! Icon_minitimeTirs Feb 03, 2009 5:40 pm

yeah pushing strats skal helt sikkert prøves da de kan være ekstremt effektive, især hvis modstanderen ikke får justeret. Så i et -cm game er det vigtigt at picke lidt diskret så modstanderen ikke lugter lunten og picker counter heroes eller simpelthen tager nogle af de heroes som man selv havde tænkt sig. Så som Manish også sagde husk at ban Shakeren Razz

Af heroes som kan føjes til mulige pushing lineups bør Warlock nok også nævnes pga Infernalens pushing power.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Iron
Wisp
Wisp




Rushteam!! Empty
IndlægEmne: Sv: Rushteam!!   Rushteam!! Icon_minitimeTirs Feb 17, 2009 3:12 am

den mest brutale pushing lane jeg har set må nok være KotL og Pugna sammen, det er som man nok kan forestille sig temmelig voldsomt Twisted Evil blast og illuminate spam ftw!

For at skjule pushing straten lidt er det smart at når man drafter i -cm så ikke picke alt for åbenlyst men i stedet gå efter mere standard heroes og så last picke f. eks. Pugna.

Der findes mange replays af pro teams der bruger en pushing strat og simpelthen stomper modstanderne uden problemer. Pugna og KotL lanen er såvidt jeg ved brugt først af det tidligere BioXar (nu Diamondz eller dmZ) og er skræmmende effektiv. replayet findes på mymym.com PM mig hvis nogen er interesseret i at se det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rushteam!! Empty
IndlægEmne: Sv: Rushteam!!   Rushteam!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rushteam!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: DotA CW-
Gå til: