Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 [Leg] Ødelæg et ønske

Go down 
+27
TaCo]Zohne.Prof
TaCo]Cr4zyX
TaCo]Niaz
TaCo]Mike
TaCo]Berserker
TaCo]M.R.
TaCo]GODLIKE
TaCo]dOtArdO
taco]angel
TaCo]C-o-M
TaCo]SeAFoXeN
taco]star
Taco]Icy
TaCo]Ztylez
Christine[Doc]
TaCo]VuuV
TaCo]Mr.NiceGuy
Taco]Uta-
TaCo]Mark
TaCo]spike
TaCo]Danishdoom
TaCo]Jokken
TaCo]bAMstrike
TaCo]Miller
TaCo]Chris
Manish Gupta
TaCo]Rex
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Næste
ForfatterBesked
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 1:30 am

Givet men du fik elektroniske lektier for hver dag under den ekstra ferie.

Ønsker, at jeg ikke skal lukke ned kl 24 når jeg har fri hjemme ved min mor.
Tilbage til toppen Go down
taco]angel
Druid of the Claw
Druid of the Claw
taco]angel



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:32 am

TaCo]Jokken skrev:
Givet, men din mor fik ikke nogen kunder på Istedgade denne gang.. xD

øhh du skulle tilfældigvis ikke havde røget en lille en vel?

tilbage til emnet;

Givet men du må ikke lave noget andet end at sidde og stirre ud i luften

Ønsker, SNITSLER!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 12:38 pm

Givet, men siden du staver schnitzel forkert for du noget helt andet, som ikke engang kokken ved hvad er!

Ønsker, at flere ville bruge forummet meget mere Cool
Tilbage til toppen Go down
taco]angel
Druid of the Claw
Druid of the Claw
taco]angel



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:52 pm

Givet, men der sker kun i et sekund, og så glemmer alle det

Ønsker, 56 tommer fladskærm, som der ikke er noget som hæslt galt med
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:58 pm

Givet, men jeg stjal det xD

Jeg ønsker mig en kvindelig non-net kæreste på 14-16 år, som ikke slår op med mig og som ikke er Shemale xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:13 am

Givet men hun er hermafrodit (har begge kønsorganer)

Ønsker, en masse nyt computer hardware, så jeg kan bygge lege lidt med et par computere eller to :p
Tilbage til toppen Go down
taco]angel
Druid of the Claw
Druid of the Claw
taco]angel



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:00 pm

Crota: Givet, men hun har kun en arm med 9 fingre på, er 110 cm høj og har en vægt på 238 kilo

MR: Givet, men der kom en voldelig bæver og tog en bid af det hele og tissede på det hele Razz

Jeg, ønsker mig en høj sort hat som er lavet af ledder og er helt ren og pen og ingen kan tage den fra mig!


Sidst rettet af taco]angel Søn Okt 18, 2009 12:05 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
taco]angel
Druid of the Claw
Druid of the Claw
taco]angel



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:01 pm

TaCo]Crotalus skrev:
Givet, men jeg stjal det xD

Jeg ønsker mig en kvindelig non-net kæreste på 14-16 år, som ikke slår op med mig og som ikke er Shemale xD

Gav dig lige et svar der ikke modsiger dit ønske Wink

(MR, plz lær hvad shemale betyder)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 1:21 pm

Givet, men hun var grim, tyk, fed, dværg og lugtede af kage så Dakare slikkede på hende O.o

Jeg ønsker mig en lagkage som smager perfekt og som jeg bliver glad for, og som ingen andre end mig kan spise eller ødelægge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 2:19 pm

Angel
1) Shemale = mand som har fået operationer så de ligner kvinder, men de har stadig deres pik og nosser..
2) Hermafrodite = Har begge kønsorganer en fisse og en pik + nosser..
Jah.. Jeg ved vist godt hvad en shemale er, er du sikker på du ved hvad en hermafrodite er ?!? Razz

Twisted, Din lagkage er lavet af lort fra en kineserunge som har brugt 20 år på at lave den lagkage, Men siden du nu godt kan lide lort bliver du meget glad for den Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 11:33 pm

Du mangler et ønske M.R!!!

Siden du ikke har et fortsætter jeg

Jeg ønsker mig en madkasse xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 12:48 am

Givet, og det fik du men maden din mor lavede, var fyldt med mider så du skulle på hospitalet dagen efter ;s...

Jeg ønsker mig en ny version af Allan Tag<3
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 12:49 am

givet men blizzard lavede ny patch så den virkede ikke

ønsker mig en hund
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Jokken
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Jokken



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 12:51 am

Givet, men bedstefar skød den da den snuppede hans gebis Surprised

Jeg ønsker mig nye cracks til AllanCracks!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Niaz
Dryad
Dryad




[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: numse   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 2:32 am

JEG NIAz SOM ER SÅ NICE..



VIL HAVE EN ALLAN TAG SOM ER BALANCED.. OMG!!!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 9:35 am

Givet, men den giver folk VIRUS Suspect

Ønsker, At en dag varede mere en 24 timer eksempel 36 timer, mere tid til at sove mere tid til at game..

PS: Kan lige pt. sige at jeg nok først kommer online på torsdag, for har en aflevering der skal laves til imorgen som tager 4 timer, og skal også ud med reklamer idag, så regner ikke med jeg kommer online, måske tager lige et visit på vt'en Razz
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 2:00 pm

Givet, sådan var det et helt år, 36 timer i døgnet. Desværre blev du det hele år fanget af en orne, som var så horny, at den voldtog dig hele tiden xD.

Ønsker mig en Twix.
__________
Hvis der er nogen der er TaCo,
er det DoTaRdO!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Danishdoom
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]Danishdoom



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 6:28 pm

Givet, men Twix fabrikken havde fyret en manage-developement director der var sociopat, så han fik den glimrende idé at skifte den flydende karamel ud med svovlsyre.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 6:46 pm

Igen, intet ønske...

Jeg forstætter:

Jeg ønsker mig en Welsh Corgi Pemproke.
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 6:52 pm

Givet, men du fik en Irish Corgi Pemproke.
Ønsker, et andet arbejde.. (Med flere penge + ikke et lorte arbejde + jeg ikke bliver fyret indenfor de næste 3 år på det arbejde)
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 7:28 pm

Givet, som jeg sagde før, det med du blev holdt fanget af en orne, blev du hyred af hende, hvor du fik job det næste 3 år for at blive bollet af den, desværre blev du fyret efter de tre år, fordi din ringmuskel var sprunget XD.

Ønsker mig en Mars-Chokoladebar.
__________
Hvis der er nogen der er TaCo,
er det DoTaRdO!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 7:32 pm

M.R. en Welsh Corgi Pembroke er en hunderace og der er intet der hedder en Irish Corgi Pembroke.

DoTaRdO: Givet, men jeg åd dem (orginal xD)

Jeg ønsker mig en Cardigan
Tilbage til toppen Go down
taco]angel
Druid of the Claw
Druid of the Claw
taco]angel



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 9:12 pm

Givet, men en voldelig ged spiste den

Jeg, ønsker mig en høj sort hat som er lavet af ledder og er helt ren og pen og ingen kan tage den fra mig!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 10:48 pm

Da der ikke er noget der hedder "ledder" vil det ikke være muligt at ødelægge dit ønske da du selv har ødelagt det xD

Jeg ønsker mig en Komondor
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitimeTors Okt 22, 2009 9:29 am

Givet, men den har så langt hår at den snubler over sig selv og smadre sit hoved ind i din computer og så går din computer i stykker...

Ønsker, FRI!!

PS: xD, troede det var et eller andet form for vodka eller noget haha Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Ødelæg et ønske   [Leg] Ødelæg et ønske - Page 11 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Leg] Ødelæg et ønske
Tilbage til toppen 
Side 11 af 21Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: