Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 [Leg] Hvad ligger foran dig?

Go down 
+4
TaCo]dOtArdO
PsYcHo_l3iTcH
TaCo]M.R.
TaCo]Rex
8 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 12:12 am

Jeg keder mig også og så lige DoTaRdO's anden leg med tøj så jeg vil havde den her ind.

Det handler om at i skal sige de ting som ligger foran jer (undtaget tastatur, mus, computer, skærm og andre PC ting)

Det som ligger foran mig:

Pose til mit Headset, "Giganternes Skuldre" fodbold bog, klementin skræller og et brilleetiu.

Kom igang med at skrive!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]M.R.
Avatar of Vengeance
Avatar of Vengeance
TaCo]M.R.



[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:23 am

30 klassekammerater, penalhuse, 30 stole, 30 borde, en tavle, en lærer med briller
Tilbage til toppen Go down
PsYcHo_l3iTcH
Dryad
Dryad




[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 1:16 pm

Foran mig ligger min taske men den bog i som jeg lige nu skal læse i.
En god klasse kammerat.
En totalt idiot.
En dejlig madpakke som hele min klasse syntes lugter.
Flere sovende elever.
En enkelt der faktisk læser.
Et kort over hele verden og alt der er vigtigt i den aka. Sune.
En basketbold Der flyver igennem klassen.
FAXEKONDI (dagens optur)
Jylepynt santa rendeer AD! Øvvv
En person: cyclops
En person: What a Face
En person jocolor
En person: Basketball
En person: Sleep
Mig: Twisted Evil
Omg jeg keder mig! xD
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:47 pm

Omfg Crotalus kan slå mig i kedsomhed til hver en tid xD!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Zohne.Prof
Dryad
Dryad
TaCo]Zohne.Prof



[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 3:55 pm

Min skærm, tastetur, mus, højtaler, lektier Sleep , en anden com (Wtf ?>.<), 4 tomme poser hvor der lå, ved jeg faktisk ikke.. ehm også ligger der en grøn ting som jeg ikk ved hva er men satser ikk på at flytte det >.<
Tilbage til toppen Go down
TaCo]FereyDoun
Hippogryph Rider
Hippogryph Rider




[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 11:33 pm

foran mig ser jeg Trippel som stripper HOLD KÆFT DET ER EN KLAM SYN MED DEN 0.000000000000001 cm pik
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Zohne.Prof
Dryad
Dryad
TaCo]Zohne.Prof



[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 2:55 pm

heh ;P tænk at du sidder og ser på sådan noget >_<

Foran mig ligger en stor fed kat og dovner den, og en MEGET irriterende søster som ikk kan lade min anden kat være >_<
Tilbage til toppen Go down
TaCo]bAMstrike
Owl Scout
Owl Scout
TaCo]bAMstrike



[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 6:49 pm

En væg! Hey, OUCH! >.<
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Mike
Shaman
Shaman




[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeTors Sep 02, 2010 11:52 pm

Vil lige bringe det her topic frem igen, da det faktisk er lidt sjovt :p

Foran mig er der en tuborg squash, et stykke pizza, et fjernsyn med jackass på og en bunke vasketøj :p
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 2:46 pm

Jamen så skal jeg da frem igen også.

Foan mig ligger mit Limited Edition ZBoard Gaming Keyset, min iPod Touch, mine SteelSeries hovedtelefoner, en USB hub med 1 udgang - 4 indgange, et gammelt tomt glas, min mors askebærger, en lighter, en masse papir, min lillebrors hævekort, min telefon og en gammel PS/2 kuglemus uden scroll xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Leg] Hvad ligger foran dig? Empty
IndlægEmne: Sv: [Leg] Hvad ligger foran dig?   [Leg] Hvad ligger foran dig? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Leg] Hvad ligger foran dig?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad?
» yea hvad fik du til jul
» Nyt signature - hvad syntes i?
» Hvad baner spiller i???
» Jeg synes Chris har en sjov næse? hvad synes i ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: Random-
Gå til: