Clan TaCo
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


 
ForumforsidePortalSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Empty
IndlægEmne: WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding)   WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 10:35 pm

Jamen så kommer vi igang.

Vores WoW Arean Trænings Lejr.

Jeg vil gerne se min 10 tilmeldte så det vil være muligt at få diverse setup op at køre.

Jeg vil sammen med TaCo]DanishDoom og TaCo]Jokken træne alle dem der vil være med til det, til at blive "professionelle" spillere.

Træningen vil komme til at foregå i Weekenden 31 oktober - 1 november og derefter hver Weekend.

Tidspunktet vil være fra 16:00 til 18:00.

________________________________________________________________________________________________________

Tilmeldte:

TaCo]Crotalus (Træner)
TaCo]DanishDoom (Træner)
TaCo]Jokken (Træner)
TaCo]DoTaRdO
TaCo]Miller

________________________________________________________________________________________________________

Vi vil komme til at spille alle slags mode's og muligvis vil vi også komme til at spille nogle af de ældre versioner (versioner med PvE og Open-PvP)

Der vil muligvis også komme en Hero Banlist frem sådan som tiden skrider frem. Måske efter 4 træninger. Måske senere.

Jeg vil også afholde nogle diverse turneringer (1v1 Knockout, Team Knockout etc.)

Så tilmeld jer. Alle kan være med.

Det er folks eget ansvar at holde øje med denne tråd da den vil blive opdateret meget.


Sidst rettet af TaCo]Crotalus Ons Okt 21, 2009 11:31 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
TaCo]dOtArdO
Owl Scout
Owl Scout




WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Empty
IndlægEmne: WoW Arean Trænins Lejr (Tildmelding)   WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 3:32 pm

Jeg er med, efter jeg har fået en ny computer!
__________
Hvis der er nogen der er TaCo,
er det DoTaRdO!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Miller
Druid of the Talon
Druid of the Talon




WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Empty
IndlægEmne: Sv: WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding)   WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 4:08 pm

I'm in!
Tilbage til toppen Go down
TaCo]Rex
Chimaera
Chimaera
TaCo]Rex



WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Empty
IndlægEmne: Sv: WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding)   WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 4:38 pm

Jamen så starter vi idag med træningen.

Jeg vil udsende kodeordet til ventrilo rummet til dem som ikke kender det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Empty
IndlægEmne: Sv: WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding)   WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
WoW Arean Trænings Lejr (Tilmelding)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» WoW Arena Trænings Lejr
» Tilmelding til den første store ladder turnering!
» Trænings-dag for PL.
» CW Hold - Trænings Tidspunkter?
» CW TaCo - Trænings tidspunkter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Clan TaCo :: WoW Arena-
Gå til: